Enkle og brugbare HR-løsninger – tilpasset til din virksomheds behov
Susanne Gormsen er en konsulentvirksomhed, som løser en bred vifte af opgaver i krydsfeltet mellem Human Ressources (HR), kommunikation og analyse.

Alle opgaver løses i et tæt samarbejde med dig og din virksomhed
- med forretningsmæssig værdi og styrket arbejdsglæde for øje.

Målet er at bidrage positivt til virksomhedens resultat ved at planlægge og udføre HR-opgaver, der styrker trivsel, engagement og effektivitet – fordi det bidrager til produktivitet, kundetilfredshed og bundlinje.

Susanne Gormsen leverer professionelle, enkle og skræddersyede løsninger særlig målrettet små og mellemstore virksomheder, der ønsker at outsource en eller flere af deres HR-opgaver.

Du kan bruge Susanne Gormsen som din virksomheds eksterne HR- partner til fx:

  • Strategi og sparring vedrørende personale
  • Konkrete personaleopgaver (fx en ansættelse, en fratrædelse, ferie, sygdomsopfølgning, medarbejdersamtaler)
  • Tilrettelæggelse og facilitering af seminarer, workshops og møder
  • Udarbejdelse af lederhåndbog, lederværktøjer og HR-procedurer, der enkelt og brugbart virker i det daglige